אתם מוזמנים להצטרף לקהילה חדשה בנוף, השכונה החדשה בגני חשמונאים

 כל מי שמחפש לרכוש דירה בישראל מגלה מהר מאוד שמדובר באתגר לא פשוט שרק הופך יותר ויותר מורכב ככל שחולפות השנים. האתגר אף נהיה משמעותי יותר ככל שהמשפחה גדולה יותר – ולא פעם הורים נדרשים ללא מעט פשרות בדרך לבית הנכסף.
אבל, אם תשאלו את המומחים בתחום, זה לא חייב להיות המצב. אם רוצים לרכוש בית שבאמת עונה על הציפיות והצרכים שלנו, לפעמים צריך לגלות יצירתיות ולחפש אותו באזורים מתפתחים, עוד לפני שכלל האוכלוסייה נחשפת אליהם.
מה אם נגיד לכם שיש מרחב כפרי ומתפתח, רק עשר דקות ממודיעין, באזור ירוק ומוקף טבע, עם נחל שזורם בו, קאנטרי קלאב שנבנה ממש בימים אלו ומערכת כבישים חדישה שנסללת כעת ותחבר אותו באופן ישיר לכבישים 1, 6 ו-443?
גוש חשמונאים ממוקם ממש מול מודיעין וכולל את היישובים גני מודיעין וחשמונאים שנחשב לאחד מהיישובים המבוססים בישראל. בימים אלו עובר האזור לא פחות ממהפכה, עם הקמת שכונה חדשה, מתקדמת, קהילתית וירוקה בשם "גני חשמונאים".
"מי שמגיע מתמכר"
יזמים רבים כבר מביעים עניין באזור המסקרן וגם משקיעים בו לא מעט כסף. בשנים הקרובות הולכות להיבנות בו מאות יחידות דיור – וזה רק קצה הקרחון של מה שצפוי בהמשך. אחת החברות המסקרנות שמשקיעות באזור היא טקטון (Tecton) שמשיקה בו פרויקט מושקע ושאפתני. סמנכ"ל השיווק והמכירות בחברה, מוטי הלר, מסביר למה בחרו דווקא בנקודה הזאת להקמת הפרויקט:
"ראשית, המקום הזה, בשונה ממה שחלק מהאנשים חושבים, קרוב להכול. עם מערכת כבישים חדשה שהמדינה כבר השקיעה בה סכומים נכבדים, זה בעצם לגור במרכז בלי החסרונות של החיים בערים הגדולות.
"אבל העטיפה שמכסה את הכול היא שבאמת גרמה לנו להבין כמה פוטנציאל יש במקום. מי שמגיע לאזור מתמכר לנוף ולירוק. השכונה ממוקמת ממש ליד שמורת טבע בשם נחל מודיעין. בחורף, עם בוא הגשמים, הנחל שוצף, כל פינה באזור עוצרת נשימה והיתרון האמיתי בפרויקט הוא שגם בעתיד הנוף הנשקף מהבתים בו לא ייחסם, כי אסור לבנות בשמורת הטבע".
בונים קהילה 
כאמור, בשנים הקרובות הולכות להיבנות בגני חשמונאים מאות יחידות דיור, אך היזמים לא מסתפקים רק בדיור ושואפים לייצר קהילה חדשה, משפחתית וחמימה למי שיבחרו להשתקע במקום.
"זה מאוד מרגש להקים קהילה מאפס ואנחנו עושים הכול כדי להבטיח שהקהילה שתקום תהיה איכותית ביותר", מדגיש הלר. אחת הדרכים לעשות זאת היא כאמור באמצעות הקמת קאנטרי קלאב יוקרתי, הקמת מרכז מסחרי שנמצא בהליכי תכנון והשקעה בפרויקט הנדל"ן עצמו שכולל דירות מרווחות, מול נוף עוצר נשימה, עם שטחים ציבוריים פונקציונליים, פארק רחב ידיים ופינות חמד.
"מי שכבר יקבל החלטה לרכוש דירה באזור לא יצטרך לבחור, כמו באזורים אחרים, בין דירה גדולה, נוף, מיקום טוב או שירותים משלימים. אני באמת מאמין שזו הזדמנות שלא תחזור ושבשנים הקרובות הערך של נכסים באזור עוד יעלה מאוד. לכן אני באמת מאמין בפרויקט הזה ושמח לקחת בו חלק".
"מי שמשקיע כאן", הוא ממשיך. "משקיע בעתיד. זה מזכיר לי את מה שקרה לא מזמן בקרית מנחם בירושלים. לפני כמה שנים, אנשים קנו דירות במקום וחלקם חשבו שמדובר בעסקאות יקרות. היום מחירי הדירות זינקו בעשרות אחוזים. אותו הדבר, אני מאמין, יקרה גם בגני חשמונאים וזה בדיוק הזמן להכות בברזל כל עוד הוא חם".

אז אם אתם מחפשים בית חדש למשפחה שלכם, כדאי לכם לבקר בגני חשמונאים.
 

טקטון
רוצים להנות מהחיים הטובים?
דברו אתנו
מאשר/ת קבלת דוא"ל